بین مطالب وب سایت جستجو کنید

محفلی برای دانلود همه چیز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
؟؟؟؟؟؟؟
17:10
سه شنبه 26 مرداد 1395

WinRAR ابزار قدرتمندی به منظور فشرده سازی فایل های مختلف می باشد که با ارائه برترین الگوریتم های فشرده سازی فایل ها دارای محبوب ترین و پردانلودترین برنامه های فشرده سازی می باشد. این برنامه می توانید تا ۱۵ درصد از حجم فایل را کاهش داده و با اممان آرشیو سازی فایل های مختلف فرمت بندی های مخصوصی را نیز برای آنهادر نظر می گیرد. WinRAR به شما اجازه میدهد تا فشرده ساز و دسته بندی کردن فایل ها از شلوغی رهایی پیدا کنید، همواره می توانید فایل های کم حجم تری را با سرعت بیشتری نسبت به رقبا بسازید. با این کار شما در فضای هارد دیسک ، مدت زمان انتقال و کار خود صرفه جویی می کنید. WinRAR به صورت اتو ماتیک بهترین پردازش و تنظیمات را برای فشرده سازی انتخاب میکند. با داشتن بهترین الگوریتم برای فشرده سازی فایل های مالتی مدیا (چند رسانه ای ، صوتی و تصویری) ، فایل های اجرایی و فایل های کتابخانه ی ، حرف زیادی برای زدن در مقابل رقبای خود دارد.

 

WinRar.Cover دانلود فشرده ساز وینرر WinRAR 5.40 Final

 

تعداد بازدید از این مطلب: 119
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:8
سه شنبه 26 مرداد 1395

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Playerیکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

GOM Media Player پلیر محبوب گم GOM Media Player 2.3.6.5259

 

تعداد بازدید از این مطلب: 67
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:5
سه شنبه 26 مرداد 1395

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

K Lite%20Codec%20Pack کدک K Lite Mega Codec Pack 12.3.5

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 122
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:1
سه شنبه 26 مرداد 1395

بازی Beyond Space Remastered در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Silesia Games Sp. z o.o طراحی و منتشر شده است. داستان بازی درباره گروهی با اهداف خطرناک می باشد که یک سیستم بزرگ را در کهکشان به نام سازمان برای خود بوجود آورده اند. سازمان از افرادی تشکیل شده است که نقش در فروپاشی کشورهای مختلف را دارند ولی هنوز زمان این عمل فرانرسیده است. در شخصیت فردی به نام Max Walker نقش آفرینی خواهید کرد که بدون اطلاع به این سازمان پیوسته و وارد نبردهای گسترده ای در کهکشان شده است. ماموریت شما در این بازی کمک به مکس به منظور خروج از این گروه خطرناک است اما برای رسیدن به این امر شما باید وظایف دشواری انجام دهید که اشتباه در آن ها ممکن است منجر به مرگ مکس شود.

Beyond Space Remastered PC-PLAZA

 

Beyond Space Remastered pc cover دانلود بازی Beyond Space Remastered برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 84
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
1:52
سه شنبه 26 مرداد 1395

 

Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 Web-DL (2015) Mkv x264/x265

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| قسمت پانزدهم (نسخه HDTV 720p) به پست اضافه شد |

|زیرنویس فارسی قسمت چهاردهم اضافه شد|

TMNT season 4 cover دانلود فصل چهارم انیمیشن لاک پشت های نینجا – Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 2015
نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 – فصل چهارم انیمیشن لاک پشت های نینجا
ژانر: انیمیشن | اکشن | ماجراجویی
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۷۲/۹۲ مگابایت
کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL x265 720p

خلاصه داستان: پس از موفقیت و استقبال بینندگان از فصل های اول، دوم و سوم شبکه نیکلودیون فصل چهارم این مجموعه را آغاز کرده، می توانید قسمت های جدید این انیمیشن دوست داشتنی که به صورت هفتگی آپدیت خواهد شد را از دانلودها دریافت کنید. سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو،داناتلو و رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

تعداد بازدید از این مطلب: 281
موضوعات مرتبط: فیلم و انیمیشن , ,
؟؟؟؟؟؟؟
1:50
سه شنبه 26 مرداد 1395

Marvels Avengers Ultron Revolution Season 3 Web-DL (2016) Mkv x264/x265

|قسمت دوازدهم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت یازدهم به پست اضافه شد|

Avengers Ultron Revolution series 2016 cover دانلود فصل سوم انیمیشن Marvels Avengers Ultron Revolution 2016

نام انیمیشن: Marvels Avengers Ultron Revolution
ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی
سال انتشار: ۲۰۱۶
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۹۰/۱۵۰ مگابایت
زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها
کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL x265 720p

خلاصه داستان: فصل سوم انیمیشن سریالی Avengers Assemble با نام Ultron Revolution در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۱۶ شروع به پخش کرده است. در این فصل، آلتران پس از افول واضحی که داشته، دوباره بر می گردد و می خواهد از آوینجرز انتقام بگیرد. آلتران برنامه اش این است که ربات ها را جانشین بشریت کند و …

تعداد بازدید از این مطلب: 187
موضوعات مرتبط: فیلم و انیمیشن , ,
؟؟؟؟؟؟؟
19:34
دو شنبه 25 مرداد 1395

TreeSize-Professional

TreeSize Professional نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای مدیریت فضای هارد دیسک در سیستم عامل ویندوز میباشد . این نرم افزار با قبلیت اسکن قدرتمند خود فولدرها و فایل های شما را بررسی می کند و بر اساس سنگین ترین فولدرهای پیدا شده به شما نمایش میدهد.شما می توانید از قابلیت پاک سازی و بهینه سازی این نرم افزار استفاده کنید ، این نرم افزار فایل های اضافی و بیهوده را پیدا و حذف می کند ، فضای هارد دیسک استفاده شده را به صورت گرافیکی ترسیم و به شما نمیش می دهد.این نرم افزار اطلاعات جامع و کاملی از جزئیات فولدرهای شما در اختیارتان می گذارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 75
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
19:25
دو شنبه 25 مرداد 1395

Internet-Download-Manager

نرم افزار دانلود منیجر Internet Download Manager به جرات برترین نرم افزار مدیریت دانلود یا دانلود منیجر با توانایی افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر است که دارای قابلیت هایی برای ادامه و زمان بندی دانلودها در آینده می باشد. قابلیت های قدرتمند در بازیابی خطاها و ادامه دادن روند دانلود می تواند برای شروع مجدد دانلودهای معیوبی که به دلایلی مانند قطع اتصالات اینترنتی، مشکلات شبکه، خاموش شدن کامپیوتر و … به وجود آمده اند، کاربرد داشته باشد. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا بوده و باعث سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربران می شود. Internet Download Manager از سرورهای پروکسی، پروتوکل های FTP و HTTP ، دیوارهای آتشین ، Redirect ها ، کوکی ها ، پردازش محتوای mp3 و ویدئوی MPEG پشتیبانی می کند. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 107
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
19:13
دو شنبه 25 مرداد 1395

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به پاریس تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Subway Surfers Paris 1.26.0 بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.35.0  – اندروید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 60
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:59
دو شنبه 25 مرداد 1395

Farmdale v1.7.9 + Mod – بازی کشاورزی و مزرعه داری مخصوص اندروید
نسخه معمولی + مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه

Farmdale یک بازی فوق العاده زیبا با محیط دوست داشتنی در سبک بازی های استراتژی و مزرعه داری از استودیوی بازیسازی Game Garden برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در مارکت عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از برترین ها به شمار می رود. در این بازی شما به عنوان شهردار می بایست که مسئولیت های سنگین مختلف را به دوش بگیرید و تمامی بخش های مزرعه داری، دامپروری، آشپزی، ریسندگی، بافندگی و غیره را با مدیریت عالیتان به گردش در اورید تا به صورت روزانه درآمدی از آنان حاصل شود. درامد شما با کارهایی همچون کاشت محصولات، پرورش حیوانات اهلی، فروش محصولات بدست امده از حیوانات، فروش ابزارهای هنری طراحی شده و … فراهم می شود که با ان می توانید زمین کشاورزی خود را گسترش دهید و هیجان بازی را دو چندان کنید. اگر به بازی های مزرعه داری اندروید علاقه دارید به هیچ وجه Farmdale را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی مزرعه داری Farmdale اندروید :

* بازی در دنیایی جادویی با شخصیت های دوست داشتنی

* پرورش و مراقبت از انواع حیوانات دوست داشتنی و زیبا

* ده ها مورد از گیاهان و درختان مختلف برای پرورش

* تولید اشیاء مختلف هنری و غیره برای فروش و افزایش درامد

* انواع ساختمان های مختلف برای زیباسازی زمین خود

* گرافیک رنگارنگ و دوست داشتنی و محیط بدون خشونت

بازی Farmdale هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه عرضه شده ان را به درخواست کاربران به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را دریافت نمایید. این مورد نیز ذکر شود که در نسخه ی مود شده از بازی Farmdale ؛ پول بی نهایت است اما در نسخه معمولی شما باید با تلاش و پشتکار خود به جمع اوری پول بپردازید.

تغییرات نسخه ی v1.7.9

* رفع مشکلات و بهینه سازی های مختلف + کاهش حجم بازی

 

دانلود Farmdale - بازی مزرعه داری اندروید + مود

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 88
موضوعات مرتبط: اندروید , ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به محمد 81 بلاگ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر