بین مطالب وب سایت جستجو کنید

محفلی برای دانلود همه چیز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
؟؟؟؟؟؟؟
18:42
یک شنبه 17 مرداد 1395

Z Camera VIP v2.32 – نرم افزار دوربین فوق العاده “دوربین زد” مخصوص اندروید
نسخه VIP با تمامی قابلیت ها برای اولین بار در ایران
امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 10.000.000 دانلود از گوگل پلی

Z Camera VIP نسخه وی آی پی بهترین و محبوب ترین نرم افزار دوربین سال 2015 میلادی در گوگل پلی است که استودیوی Zero Team آن را عرضه نموده و تا به امروز بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از مارکت گوگل دریافت شده است و هم اکنون برای اولین بار در ایران قصد داریم نسخه پرداخت شده و وی ای پی را حضور شما معرفی نماییم که همه قابلیت هایش در دسترس هستند! با نصب این برنامه برروی گوشیتان می توانید هرجا که هستید در سریع ترین زمان ممکن به عکسبرداری بپردازید! با این نرم افزار قادر هستید فیلتر های زنده ای را برروی تصاویر اعمال کنید و قبل از ذخیره، پیش نمایشی از آن را در حالت های مختلف تماشا کنید! برنامه زد کمرا از حرکات انگشت پشتیبانی کرده و شما به راحتی میتوانید بین حالت عکسبرداری و فیلم برداری swipe کنید! پس از پیدا کردن سوژه ای مناسب و یا منظره ای جالب اقدام به عکس گرفتن کرده و سپس عملیات زیبا سازی تصویر گرفته شده را به آسانی آغاز کنید تا تصویر شما حرفه ای تر شود! اگر به دنبال یک نرم افزار کامل عکسبرداری و فیلمبرداری برای دستگاه (گوشی یا تبلت) اندرویدی خود هستید پیشنهاد می دهیم برنامه دوربین عالی Z Camera VIP را امتحان کنید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Z Camera VIP اندروید :

  • فیلترهای واقعی : نمایش واقعی فیلترها برروی ویدئوها و عکس های در حال گرفتن
  • فیلترهای شگفت انگیز : طیف گسترده ای از فیلترهای متنوع برای انتخاب
  • ویرایشگر عکس : زیباسازی تصاویر خود با انواع ابزارهای مختلف و در دسترس
  • گرفتن عکس در سریع ترین زمان : عکس هیاتان را در عرض یک ثانیه بگیرد!
  • گالری خصوصی : نگه داشتن عکس های خود در یک گالری اختصاصی
  • محیط کاربری شیک و ده ها امکانات فوق العاده و کاربردی دیگر در نسخه VIP

اپلیکیشن Z Camera VIP هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در فارسروید نسخه ی Vip و کامل ان را برای اولین بار در ایران حضور شما کاربران عزیز معرفی می کنیم که می توانید ان را با یک کلیک و به صورت رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.32 :

* اضافه شدن بخش جدید : Moments
* اضافه شدن : PIP
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات

 

 

دانلود Z Camera VIP - بهترین برنامه دوربین 2015 گوگل پلی برای اندروید !

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 123
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:39
یک شنبه 17 مرداد 1395

League of War: Mercenaries v5.6.79 + Mod – بازی استراتژیک ارتش مزدوران اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (Mod Attack) به صورت جداگانه
بازی آنلاین اجرا می شود

League of War: Mercenaries بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک با گیم پلی خاص از استودیوی مطرح GREE, INC برای اندروید است که تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست کاربران تصمیم به معرفی ان گرفته ایم! مثل تمام بازی های استراتژیک ریل تایم، در League of War: Mercenaries هم هدف مشخص است: پایگاه مستحکمی بسازید، نیروهایتان را جمع کنید و به هر جنبنده ای که در نقشه می بینید یورش ببرید! جزئیات در گرافیک کاملا سه بعدی League of War: Mercenaries بسیار بالاست، تا حدی که می توانید آن را با عناوین استراتژیک محبوب پی سی و کنسول مقایسه کنید! زمانی که ارتش سربازان پیاده نظام، تانک ها، هلیکوپترها و هواپیماهایتان را به میدان جنگ می فرستید، می توانید از زوایای مختلف به تماشای نبرد نشسته و از انیمیشن های نرم و روان بازی لذت ببرید! در مورد گیم پلی بازی می توانیم بگوییم چه در بخش تک نفره و چه چند نفره از آن عناوین استراتژیکی است که می تواند هفته ها و ماه ها شما را درگیر خودش کند تا حسابی از خواب و خوراک بیفتید! اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک اندروید هستید که بتواند شما را سرگرم کند و یکی از بهترین های استراتژیک اندروید را برایتان به ارمغات بیاورید بدون شک League of War: Mercenaries انتخابی عالی است.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک League of War: Mercenaries اندروید:

  • شامل صدها ماموریت مختلف برای انجام دادن
  • تشکیل ارتشی از پیاده نظام، تانک ها، هلی کوپترها و … و ارتقای آن ها
  • استفاده از پیشرفته ترین سلاح ها برای غلبه بر دشمنان و فرمانروایی بر دنیا
  • امکان بهینه سازی آرایش نظامی نیروهایتان هر لحظه که بخواهید
  • ساخت و ارتقای ستاد فرماندهی و دیگر بناهای مورد نیاز
  • امکان ارتقای استحکامات دفاعی پایگاه خود برای دفاع هر چه بهتر از آن
  • ارتقای نیروهای جنگی خود برای شکست آسان تر نیروهای دشمن
  • امکان متحد شدن با بازیکنان دیگر در قالب یک اتحاد و نبرد با دشمنان قوی تر
  • نبرد رو در رو با دیگر بازیکنان، شکست آن ها و به دست آوردن منابع بیشتر
  • گرافیک سه بعدی بسیار زیبا چه در ستاد فرماندهی و چه در میدان نبرد

بازی League of War: Mercenaries هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در فارسروید آخرین و جدیدترین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود قرار داده ایم . شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود رایگان بازی کنید.

دقت داشته باشید : بازی انلاین است و در اجرای اولیه هم دیتاش دانلود میشه و براحتی بالا میاد .

تغییرات نسخه ی v5.6.79 :

* اضافه شدن : NEW Alliance Power Leader board
* اضافه شدن : NEW Tough and Expert Campaign Modes
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی

 

 

 

دانلود League of War: Mercenaries - بازی استراتژیک "ارتش مزدوران" اندروید + مود

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 262
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:38
یک شنبه 17 مرداد 1395

Day D: Tower Rush v1.3.1 + Mod – بازی محبوب و سرگرم کننده برج راش اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه
بازی به صورت آفلاین اجرا می شود

Day D: Tower Rush بازی جالب و سرگرم کننده استراتژیک-برج دفاعی تحت عنوان “روز دی: برج راش” از استودیوی 8FLOOR برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود. بازی به صورت مقابل توسط سازنده معرفی شده است: “آینده در دستان شماست! دایناسورها بازگشته اند تا جهان را به هرج و مرج بکشانند و این وظیفه شماست که با شکست دادن ان ها دنیا را نجات دهید! با قرار دادن ربات های خود در مسیر حرکتشان ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و یکی از بهترین بازی های برج دفاعی اندروید را تجربه کنید!” بله… همانطور که گفته شد ؛ در بازی انواع راه های مختلف پر پیچ و خم برای عبور و حرکت دایناسورها وجود دارند که شما می بایست با سرعت بالای خود اقدام به قرار دادن ابزارهای مختلف در اطراف این راه بکنید و نگذارید به خط پایان برسند! اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک و برج دفاعی اندروید هستید که علی رغم حجم کم، به صورت عالی طراحی شده باشد بدون شک Day D: Tower Rush نظر شما را جلب می کند.

 

دانلود Day D: Tower Rush - بازی برج دفاعی

 

بازی Day D: Tower Rush شامل 80 مرحله ی چالش برانگیز است که در هر مرحله می بایست با ابزارهای خود دایناسورها را از بین ببرید! بازی Day D: Tower Rush با اینکه با استقبال خوبی مواجه شده اما نتوانسته امتیاز خوبی را کسب کند به طوری که هم اکنون بازی در پلی استور دارای امتیاز 3.5 از 5.0 و این امتیاز بد حاصل مشکل دار بودن بازی در نسخه های پیشین خودش بوده که دانلود کنندگان همگی از کرش بازی صحبت به میان اورده اند. بازی توسط ما برروی دستگاه اندرویدی با اندروید 5 تست شده و مشکلی نداشته ؛ شما نیز این بازی جالب را تجربه کنید و اگر مشکلی در نصب و اجرای ان داشتید اطلاع دهید ؛ در ضمن در صورت اجرای بدون مشکل و نداشتن مشکل کرش نیز در نظرات اعلام فرمایید.

تغییرات نسخه ی v1.3.1 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .

تعداد بازدید از این مطلب: 147
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:5
یک شنبه 17 مرداد 1395

 

در نگاه کلی، Doom تشکیل شده از خون، آتش، اسلحه، اهریمنان. لیست وسیعی از ابزار کشتار جمعی مانند ارّه برقی، شات‌گان‌، اسلحه‌های فضایی و اتوماتیک بدون هیچ حد و مرزی در اختیار کاراکتر قرار خواهند داشت. تمام این ابزار به سیل عظیم و بی‌پایانی از انفجارهایی از دل، روده و فواره‌هایی از خون منتهی می‌شوند. همچنین کاورگیری و گوشه‌ای پنهان شدن در این بازی بی‌معنی است؛ معطل کنید کشته خواهید شد. شما نقش قهرمان بی‌نام و نشان این بازی را ایفا می‌کنید، او همانند مسترچیف بی‌باک است و همانند کریتوس بی‌رحم. خشونت بی‌حد و اندازه‌ای که در قلب Doom وجود دارد،  از طریق رگ‌های خود به تک تک المان‌ها و تمامی حوادثی که در بازی رخ می‌دهند سرایت می‌شود و همگی همانند یک اکوسیستم به هم پیچیده هستند.  چیزی در این بازی بی‌معنی ساخته نشده است و از یکدیگر جدا نیستند. تمامی اسلحه‌هایی که با آن به وجد می‌آیید بخشی از یک پازل هستند و تک تک دشمنانی که گوشت و استخوان آن‌ها را از هم جدا می‌کنید همانند کیکی می‌مانند که برش دادن آن‌ها لذت بخش است.

DOOM PC-VOKSI

DOOM pc cover small دانلود بازی DOOM برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 167
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:2
یک شنبه 17 مرداد 1395

داستان Just Cause 3 در وهله‌ی اول به این منظور طراحی شده که با گیم‌پلی بازی بیشتر آشنا شوید و ذهنیتی از قابلیت‌های آن داشته باشید. چند مرحله‌ی اول نقش بخش آموزشی بازی را دارند و به مرور با پیشروی در داستان و ارتقای قابلیت‌ها، دیگر حتی نیاز به آن نخواهید داشت. در نسخه‌ی سوم بازی قضیه از این قرار است که یک حاکم ظالم به نام ژنرال دی‌راوِلو کشور مدیچی را تحت تسلط خود درآورده و سخت و به دنبال ماده‌ای به نام باواریوم است، عنصری قدرتمند که در ساخت و حفاظت از تجهیزات پیشرفته نظامی استفاده می‌شود. او کنترل همه‌ی پایگاه‌های نظامی و شهرک‌های مدیچی را در دست دارد و از تکنیک‌های رایج پروپاگاندای دیکتاتورها هم برای تبلیغ خود استفاده می‌کند. حالا این وظیفه‌ی ریکو رودریگز، شخصیت اصلی بازی است که به کمک تیم کوچکش به مبارزه‌ی او برود و پرچم‌ دشمن را پایین بکشد. برای این که داستان زیادی هم ساده‌لوحانه جلوه نکند، یکی دو پیچش داستانی در آن گنجانده شده تا حداقل دلیلی برای دیدن کات‌سین‌ها داشته باشید. با این تفاسیر انتظار شخصیت‌پردازی از جاست کاز نداشته باشد، کاراکترهای بازی بعد سوم خودشان را از دست داده‌اند و هرکدام در طول داستان روی یک خط ثابت حرکت می‌کنند و واکنش‌های کاملاً قابل پیش‌بینی‌‌ای دارند. صحبت از داستان جاست کاز راه به جایی نمی‌برد و بیشتر ما را از نگاه جنبه‌های اصلی بازی دور می‌کند، پس بهتر است برویم سراغ چیزی که تکیه‌گاه اصلی Just Cause 3 است.

Just Cause 3 PC-VOKSI

Just Cause 3 REPACK All DLCs-SEYTER

Just Cause 3 pc cover small دانلود بازی Just Cause 3 برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 176
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
13:59
یک شنبه 17 مرداد 1395

Ice Age Collision Course HDTS (2016) Mkv

|کیفیت انیمیشن پرده ای بی نظیر HDTS.HQ.Hive-CM8 می باشد|

Ice Age Collision Course cover small دانلود انیمیشن عصر یخبندان 5   Ice Age Collision Course 2016 نام فیلم: Ice Age Collision Course – عصر یخبندان ۵: دوره برخورد
سال انتشار: ۲۰۱۶
ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی
مدت زمان: ۹۴دقیقه
کیفیت: HDTS HQ Hive 304p
IMDB
زیرنویس فارسی: ندارد
زیرنویس انگلیسی: ندارد

خلاصه داستان: داستان انیمیشن در رابطه با سید، مندی، دیگو و دیگر افراد با همکاری هم، مشکلات را پشت سر هم می گذارند تا در طبیعت وحشی قطب زنده بمانند. اسکرات، سنجاب بازیگوش که در نسخه قبل به عنوان خالق قاره ها معرفی شد، این بار طی حماسه سازی هایش منظومه شمسی را به وجود می آورد و هر از گاهی نیز در میان داستان اصلی، سر و کله اش پیدا می شود و به دنبال بلوطش می رود. در ادامه گله برای در امان ماندن از خطرات کیهانی که زمین را تهدید می کند، سوار بر کشتی شده و سفر خود را آغاز می کنند. فراز و نشیب های دریا، خنده و ماجراجویی های آنها در هنگام عبور از سرزمین های عجیب و غریب و البته مواجه با یک میزبان رنگارنگ که شخصیت جدیدی در انیمیشن است خط اصلی داستان را تشکیل می دهند و …

تعداد بازدید از این مطلب: 244
موضوعات مرتبط: فیلم و انیمیشن , ,
؟؟؟؟؟؟؟
2:56
یک شنبه 17 مرداد 1395

Prime Peaks v1.6 + Mod – بازی هیجان انگیز و جدید تپه نوردی اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت+آنلاک شده)
تست شده با اجرای افلاین

Prime Peaks بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های ماشین سواری و رسینگ شبیه به بازی معروف Hill Climb Racing برای اندروید است که استودیوی بازیسازی A25 Apps آن را به صورت رایگان در پلی استور عرضه کرده است و تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه ان را حضور شما دوستداران بازی های کم حجم و سرگرم کننده اندرویدی معرفی کنیم!  این بازی بر اساس قوانین فیزیک و نیوتون ساخته شده است و در آن شما می بایستی انواع اتومبیل مختلف را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و در بازی کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد! اگر دوست دارید با بیل نیوتن همراه شوید و یک بازی معتادکننده را در دستگاه اندرویدی تان تجربه کنید فارسروید به شما بازی بسیار زیبای Prime Peaks را پیشنهاد می دهد که شما می توانید با کنترل ماشین سکه های موجود در طول مسیر را جمع آوری کرده و به کمک آن، ماشین خود را ارتقا دهید و هیجان را دو چندان کنید! البته در طول پیش بردن مراحل باید به باک بنزین خود نیز توجه ویژه ای داشته باشید!

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Prime Peaks اندروید:

  • انتخاب از میان 7 وسیله نقلیه مختلف
  • جمع آوری سکه ها برای ارتقا ماشین ها
  • بازی در انواع مکان ها و محیط های مختلف
  • پخش موسیقی ها و آهنگ های جالب و عالی
  • رقابت با دوستان آنلاین با اتصال به فیسبوک
  • گرافیک و طراحی خوب به همراه کنترلرهای قابل قبول

بازی Prime Peaks هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در فارسروید ان را به همراه نسخه مود برای اولین بار در ایران حضور شما معرفی می کنیم و می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید. البته تصاویر و تریلری از بازی نیز برای مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلودش نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.6 :

* اضافه شدن تراک جدید : Summer Games

 

دانلود Prime Peaks - بازی رسینگ "تپه نورد" اندروید + مود

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 155
؟؟؟؟؟؟؟
2:44
یک شنبه 17 مرداد 1395

اسپمری عالی برای دعواهای تلگرامی

 

تکست رو وارد کن بعد بزن خودش هی برات مینویسه

 

پولی تو گوگل پلی ولی رایگانه برا شما 

 

ولی لطفا نظر فراموش نشه

 

کلیک کن برای دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 2612
برچسب‌ها: اسپمر , دانلود اسپمر ,
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
بازدید : 2612
؟؟؟؟؟؟؟
2:39
یک شنبه 17 مرداد 1395

دانلود فیلتر شکن 

 

این فیلترشکن پولیه ولی واسه شما رایگان

 

این عالیه تو اینترنت کم ازش پیدا میشه پس دانلود کنید فقط با یه کلید متصل شید.

راستی برای اندروید

 

برای دانلود ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 18126
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
20:12
شنبه 16 مرداد 1395

نصب موبوگرام روی کامپیوتر!

حتما شما با نرم افزار محبوب تلگرام آشنا هستید و احتمالا شما نیز یکی از کاربران این مسنجر فوق العاده اندروید هستید، در مسنجر تلگرام شما با امکانات زیادی نسبت به دیگر مسنجر ها رو به رو هستید اما امروز در سایت اسدروید قصد معرفی نرم افزار Mobogram یا همان موبوگرام را خدمت شم دوستان عزیز داریم، در نرم افزار موبوگرام علاوه بر امکاناتی که در تلگرام دارید امکاناتی دیگر که بسیار کاربردی هستند را در این مسنجر خواهید داشت!

برخی از ویژگی های نرم افزار Mobogram اندروید

* حالت روح: امکان مخفی کردن آنلاین بودن و همچنین تیک دوم پیام ها بعد از خواندن!

* امکان فوروارد چندگانه به چندین نفر + امکان حذف نقل و قول!

* ترک گروه با امکان بازگشت به گروه

*  ارسال متن به همراه ویدئو (اندرید نسخه ۴٫۱ به بالا)

* آیدی یاب: یافتن آیدی تلگرام به راحتی و سریع

* نمایش بخش عکس جدید مخاطبین

* امکان انتخاب تم و پوسته های رنگی و زیبا

* امکان تغییر فونت به فونت های زیبا!

* دارای بخش نمایش مخاطبین آنلاین

* پشتیبانی کامل از زبان فارسی

* و…

تغییرات نسخه T3.10.1-M9.0.1:

* امکان اعمال پوسته های پیشرفته اضافه شد.

برای اعمال پوسته های پیشرفته باید برنامه جدید موبوپلاس را به رایگان از کافه بازار دریافت کنید.

تغییرات دیگر:

– امکان حذف رسانه/فایل از حافظه دستگاه در زمان حذف پیام

– امکان رفتن به اولین پیام در تمامی گفتگوها

– امکان تعیین زبانه پیش فرض در تنظیمات فروارد

– امکان نمایش پیام های یک کاربر از طریق لیست اعضای گروه(لمس طولانی بر روی کاربر)

– بهبود صفحه تغییرات مخاطبین و اضافه شدن تغییرات جدید

حل مشکل نصب نشدن: اگر پس از دانلود با ارور Can't open file یا ارور مشابه این مواجه شدید فایل ZIP قرار داده شده را دانلود کنید!

 

 

ورژن : T3.10.1-M9.1
حجم فایل : 21 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3 و بالاتر
پسورد فایل : www.asadroid.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 1724
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
بازدید : 1724


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به محمد 81 بلاگ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر